Follow

Customer Support Rules

1. This is the ONLY official GameClub Support page. Do not trust other pages that claim to be GameClub Support

Ito ang tanging opisyal na pahina ng Suporta sa GameClub. Huwag pinagkakatiwalaan ang iba pang mga pahina na nagsasabi na Suporta sa GameClub

 

2. We will ONLY process account retrieval requests from real owners (the one who created the account)

Piproseso lamang namin ang mga kahilingan sa pagkuha ng account mula sa mga tunay na may-ari (ang lumikha sa account)

 

3. We DO NOT support account retrieval requests from SHARED, HAND-OVER, BOUGHT, and/or SOLD ACCOUNT retrieval requests. Please refer to the END USERS LICENSE AGREEMENT [EULA] Click, PLAYER POLICIES Click and TERMS OF SERVICE Click

Hindi namin sinusuportahan ang mga kahilingan sa pag-retrieve ng account mula sa Ibinahagi, Hand-Over, Nabiling, at / o Ibinenta ang mga kahilingan sa pagkuha ng Account. Mangyaring sumangguni sa Kasunduan sa Lisensya ng Mga User ng End [EULA], MGA PATAKARAN NG MAGLARO at Mga Tuntunin ng Serbisyo

 

4. We will NEVER ask you for your password

Hindi namin hihilingin sa iyo ang iyong password

 

5. We will NEVER ask or accept payment for any customer support requests.

Hindi namin hihilingin o tanggapin ang pagbabayad para sa anumang mga kahilingan sa suporta sa customer.

 

6. We DO NOT process account retrieval requests TWICE A MONTH for the security of your account which is always in your hands.

Hindi namin pinoproseso ang mga kahilingan sa pagkuha ng account ng dalawang beses sa isang buwan para sa seguridad ng iyong account na palaging nasa iyong mga kamay.

 

7. If you CANNOT provide the information or documents we require to support your claim we won't be able to process your request.

Kung hindi ka makapagbigay ng impormasyon o mga dokumento na kailangan namin upang suportahan ang iyong claim ay hindi namin maproseso ang iyong kahilingan.

 

8. We may DENY support to anyone who submits falsified documents, and may permanently be suspended on the Gameclub support site.

Maaari naming tanggihan ang suporta sa sinuman na nagsusumite ng mga huwad na dokumento, at maaaring permanenteng suspindihin sa site ng suporta ng Gameclub.

 

9. Support may take 48 -96 HRS. depending on the volume of tickets on queue

Ang suporta ay maaaring tumagal ng 48 -96 na oras. depende sa dami ng mga tiket sa queue

 

10. You only need (1) ONE TICKET, the more ticket you send with the same concern or case, the more it gets your ticket on the bottom of our queue. Sending more than (1) ONE TICKET, In the event of a first time offense from the user the account will be PERMANENT BAN from support

Kailangan mo lamang ng (1) ONE TICKET, mas maraming tiket na iyong pinapadala sa parehong pag-aalala o kaso, mas nakakakuha ang iyong tiket sa ilalim ng aming queue. Nagpapadala ng higit sa (1) ISANG TICKET, Kung sakaling may unang pagkakataon na pagkakasala mula sa user, ang account ay PANANAGUTAN NG PANANAW mula sa suporta

   

Violation

Offense

Multiple Ticket Creation

5 Tickets and UP

PERMANENT BAN

 

Please follow the instructions for Multiple Account Retrieval [Here]

 

11. If you feel you have received a penalty in error, please visit our forum site BAN SECTION [Click] and to know more you can also visit CROSSFIRE GAME VIOLATIONS AND PENALTIES [Click]

Kung sa palagay mo natanggap mo ang isang parusa sa pagkakamali, pakibisita ang aming Seksyon Ban sa site ng forum at upang makilala ang higit pa maaari mo ring bisitahin ang mga paglabag sa Game ng Crossfire at mga Parusa

 

USERS and PLAYERS CAN BE BANNED AUTOMATICALLY DUE TO THE FOLLOWING:

 

* Harassment or Defamatory remarks
* Cursing and profanities, Inappropriate language, Circumventing the profanity filter Personal abuse or attacks
* Insults or derogatory comments based on race, nationality, religion, culture, sex, or sexual preference
* Insults towards GameClub PH Staff (including GM’s)
* Death threats and other threats of violence in real life, directed towards either other users or members of GameClub PH staff
* Impersonation of the GameClub PH Administration or GM's team
Images that display illegal content, pornography, nudity, gratuitous violence and any other content that goes against the standards

Was this article helpful?
4020 out of 4225 found this helpful
Have more questions? Submit a request

0 Comments

Article is closed for comments.